Sayfalar

16 Temmuz 2012 Pazartesi

Yorgun Beden Kırık Bir Yürek

Yorgun bedenimle Yorgun yüreğimle Bir daha yıkılmayı kaldırmam derken , Bir daha yıkıldım Bir daha kırıldı yüreğim hemde en derinden bu sefer..Hiç beni kırmayacağını düşündüğüm kırdı gitti...Arkasına Bakmadan Gitti...Özür Diledi Ama Nafile....Kırılan cam parçacıkları toparlanırmı bir daha toparlanmaz değilmi işte ben o haldeyim...Kırılmış Bir Yürek Güveni Sarsılmış Bir Beden ile..... 

Herkesi her şeyi anlarım da ben Yokum derken burda olurken Hiçmi Düşünmedin..Bak ben hala o günlerin anısındayım...Yıllar sonra unuttuğum duyguların tekrar filizlenmesinin davasındaydım...Senden bir alacağım yoktu olman yerterdi sadece ama Olmadı işte.... 

Sen Yokken dahi sen varmışçasına yazan bendim senin hayalinle...
Sen yokkende seni düşünen bendim masal aleminde...
Yıllar sonra yakaladığımı düşündüğüm 
İmkansız olan fakat...
Düşünmesi dahi beni heyecanlandıran
Bir duyguydun...
Çekip Gittin ya ...
Gittin O gidiş....
Şimdi İki Yabancı Gibiyiz...

Ardından Kalan Yorgun Bir Beden Kırık Bir Yürek...Umarım Mutlu Olursun...




OsmanlıTugrasi
  Sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder