Sayfalar

5 Temmuz 2012 Perşembe

Uzaktan Sevdim

           Göz Yaşlarım yağmur gibi süzüldü göz pınarlarımdan sen yoktun fırtına misali koptu yüreğimle birlikte şimşekler çaktı yüreğimde sen diye...Ama sen yoktun vardın ama sen yoktun..Uzaktın Uzanamadığım bir dal parçası gibiydin Ağacın en tepesinde kalmış bir erik tanesi gibiydin...Ulaşamadım Sana Ben Ulaşamadım Ne Sevgimle nede esen bir rüzgarla gönderdiğim sözlerimle...
               Ulaşamadım ben sana... Ben seni uzaktan uzağa sevdim anca seni görmeden uzaktan uzağa sarıldım uzaktan uzağa kokladım ben seni sen olmadan da sevdim..delicesine...beklentim olmadan yürekten sevdim..sadece ve sadece SEVDİM...
                Sadece Sevdim...Uzaktan Uzağa Olsada Sadece Sevdim...

  Sevgilerimle
OsmanliTugrasi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder