Sayfalar

6 Temmuz 2012 Cuma

Canım Annem

Annemi sordular bana nasıl anlatırım ki dedim onun sevgisini canımı nasıl anlatabilirdim ki.Sözlerim yetmezdi onu anlatmaya sayfalar yetmezdi onu duyduğum sevgiyi anlatmaya yetmezdi evet çünkü o benim Canım Annemdi...

Ömrüm boyunca hep ben onun deli oğlu oldum her zamanda öyle olacam..onun şu anda bulunduğu durumda olacağı hiç aklıma gelmezdi hiç onu bu şekilde hayal etmemiştim ben.. Güçlüydü bizden dahi güçlüydü hayata dört koldan sarılmayı bilen yüzünden tebessüm eksik olmayan kötülüklere kötülere inat İYİ olmayı başaran bir candı annem...

Bundan 2 yıl önceydi onun hastalığı ile tanışmamız Yıkılmıştı dünyam sanki  durmuştu dünya ,  onu kaybetme korkusu sarmıştı bir anda beni...Gülüyordum ama yatağıma yattığımda gözlerimdeki yaşlar sel olup akıyordu..  ( Şimdi bu satırları yazarken ağladığım gibi ) dinmiyordu. Bir gün Onsuz Canımsız Annem siz kalacağım korkusu sarmıştı bir kere... nereye baksam ne yapsam o vardı onunla yaşıyordum artık kötü bir gün geçirsem dahi onun yanında gülüyordum çünkü BEN gülünce oda gülüyordu...

Günler haftaları haftalar ayları aylarda yılları peşinden kovaladı tedavi sürecini geçirdik ama o yılları ben hatırlamak dahi istemiyorum neden mi o yıllar içinde canım annem tedavi görürken saçları dökülmüş acı çekiyordu ve ben ona bir şey yapamıyordum bakıyordum sadece yanında olmaktan ona dua etmekten başka çarem yoktu... Çaresiz ce onun acılarını dindirememek bana acı veriyordu o benim canımdı çünkü...ve o haliyle dahi gülmeyi başarabilecek kadar güçlüydü ben üzülmeyeyim diye gülüyordu yüzü....

Biraz daha iyi Rabbime sonsuz şükürler olsun ama içimden onu kaybet korkusu hiç geçmiyor yinede..Çünkü annem di o Canımdı o benim Karşılıksız Sevenimde Canımda candı o benim...Hastalığı annem ve biz Sevgimizle Rabbimize Ettiğimiz Dualarla Yendik..Şimdiki zamanımıza gelebildik çok şükür.... 

Ailemizin bil hassa Annelerimizin kıymetini yaşarken bilelim....Canım Annem Seni Çok Ama Çok Seviyorum Rabbim Seni Başımdan Gönlümden Eksik Etmesin... Canım Annem....

  Sevgilerimle 
OsmanlıTugrasi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder