Sayfalar

13 Mart 2012 Salı

Ben Seni Böyle Uzaktan Sevdim...


Sen benden habersizsin Sevdiğim bak bunu sana ve ikimize yazdım.. 
( Fon Müziğimi Açmayı Unutmayın ) 

Ben senin için varım ama yokum fakat sen benim gönül bahçemdeki en güzel güllerden bir tanesisin açmamış bir tomurcuk. An geliyor filizlenmesini istemiyorum an geliyor senin özleminle yanarken sana sevdamı anlatmak istiyorum , an geliyor korkuyorum seni kaybetmekten seni bir daha  görememekten seninle aynı yerde bulunup sana bakamamaktan korkuyorum.. 

Ben seni uzaktan sevdim güzelim , uzaktan ve derinden sevdim gül yüzlüm , ben sevdayı unutmuştum sevmeyi sevilmeyi değerli olmayı unutmuştumki sen gir dünyama ansızın bir baktım benim küçük dünyamda gönül bahçemde bir filiz can buluyor inanamadım neden mi ? Ben Bir daha sevmem zannediyordum, ama sevebildim mi onuda bilmiyorum ama şunu iyi biliyorum ben seninle yaşıyorum anımı hayalinle sevdiğim... Ben seni uzaktan sessiz  ve sensiz sevdim gülüm ... Ben Seni işte Böyle Sevdim...

Kimi zaman bir fotografını aldım elime , kimi zaman bir sözünü aklıma getirdim ama ben seni uzaktan sevdim güzelim , Ben Seninle Anı Yaşarken Anı unutmamak için değerli kıldım o anları senin haberin olmadan sessiz sessiz , senin haberin yoktu o anın ölümsüz olduğundan ama ölümsüzleşti bir kenarda o anın tarihi saati hatta dakikası yazılı , Ben seni Böyle Uzaktan Sevdim Güzelim.....

Ben seni Uzaktan Sevdim 
Kendimce
Gönlümce 
Belkide Kaybetmenin Korkusundan 
Çaresizce... 
Söyleyemedim Sevdiğimi Beğendiğimi
Ben Seni Karşılık Beklemeden 
Ben Senin Sesini Duymadan 
Elini Tutmadan 
Kokunu Hissetmeden 
Ben Seni Uzaktan 
Sessiz Sensiz Böyle Sevdim Güzelim 

OsmanlıTugrası
  Sevgilerimle




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder