Sayfalar

21 Mart 2012 Çarşamba

Bırakamadım....

Aslında o an karar vermiştim gitmeye dönmemecesine ama gidemedim işte bırakamadım işte BIRAKAMADIM. Aslında ben kararımı çoktan vermiştim bir daha yazmamak birdaha gönlümden geçenleri şiire söze dökmemek için.Ama olmadı yapamadım yazdım işte yazdım yine yazdım ben kendimi sözlerimde şiirlerimde yazdıklarımda buluyordum. yazmayı bıraksam ben ucu bucağı olmayan bir uçuruma sürüklenecektim biliyorum ama zamanı geldi diye hala düşünüyorum... 

Ayrılıkları ben sevmem sevemedim vedalaşamam ben çünkü dönerim , ama işte olmuyor..Havalar Soğuyor bazen sohbet ederken üşüdüğümü hissediyorum yüreğimden...önemli olan da zaten o ben değil ben değil yüreğim gitmek istiyor...Sonu olmayan dile gelmeyen bir sevdaya daha da tutulmamak için belkide istedi...

Ama döndü işte gidemedi bırakamadı bıraktırmadılar işte. farkında olmadan bilmeden götürtmediler...


Sevgilerimle..
OsmanlıTugrası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder