Sayfalar

27 Temmuz 2012 Cuma

Seni Sensizde Yaşayarak Sevdim Ben


Seni Sensizde Yaşayarak Sevdim Ben...

Seni Sen Olmadan Sen varmış gibide sevdim.....Sadece SEVDİM... 

Seninle olan anılarımızla birlikte yaşadım sen olmadan seninle geçirdim ben sen varmışçasına... 

Yine çay bahçesine gittim her zaman oturduğumuz yere oturup yine senin hayalinle bir sigara yaktım sensiz ama seninle bir çay içtim gözlerime çizdiğim hayalinle....

Hani seninle tanışmış olduğumuz o kafe varya hala duruyor masalar yine aynı Seninle Adımızın kazı masada duruyor ama bir tek eksik var oda SEN ve BEN......

Gezdiğimiz sokaklar caddeler bana hep seni anlatıyor sensizliğin ışığında sokak lambası aydınlatıyor artık sen yoksun ama anılarımız saklı gezdiğimiz caddeler ve sokaklarda...

İşte Ben Seni Unutamadım...Unutturmadı Hatırlarımız Seni Bana...

İstesemde Unutamadım...İşte Ben Seni Sensiz Yaşayarakta Sevmeye devam ediyorum sen olmadan gözlerime Çizdiğim HAYALİNLE....


OsmanliTugrasi
  Sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder