Sayfalar

13 Şubat 2012 Pazartesi

Sevgiliye Mektup...

         Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Yetmezdi Çünkü sevdamı Yazacak Kadar ne Kalem var ne Mürekkep var...Yaşanan Duyguların Kaleme aktarılması Ne Kadar Zorsa Benim de sana Olan Sevdamı Sana Olan AŞKI'mı Kaleme Dökmem O kadar Zor... Çünkü Ben Seninle Her Anı Yaşıyorum , Anımda Sen Varsın , Belki Yanımda Yoksun Fakat Gezdiğim Sokaklarda Sen Varsın , İçtiğim Suda Sen Varsın.... Senden Bir İsteğim Var Ufak Bir İstek... Benden Ayrılsan Bile Bir Gün Beni Gördüğünde Yüzünü Çevirme... ben Seni Kendimden Çok Sevdim..Gül BAKIŞLIM...

              Duygularımı ne kadarını anlatabildim bilmiyorum ama , Ben Seni Senden ÇOK SEVİYORUM.... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder