Sayfalar

27 Şubat 2012 Pazartesi

Ben Seni Uzaktan Sevdim...



BEN SENİ UZAKTAN SEVDİM... 

Seni hiç ulaşılamayacak dağların zirvesinde Koklayamayacağım bir çiçek olduğunu fark ettiğimde Tek bir şey düşündüm? Ben seni anca halleyerimde rüyamda sevebilirdim..Sana Benim Uzanabilme Sana benim Yaklaşabilme ihtimalim dahi yoktu.. Sen dağların tepesinde ender açan kartnesi çiçeklerindendin..

Seni kaybetmek istemediğim de dem vurdum yüreğime sevgime , anlatamadım çağlayan olup coşamadı gönlümdeki dizeler senin için boğazıma dizildi kelimeler seni kaybetmekten  Korktuğum için...Belkide Gidişim Bu Yüzden Belki Senden Uzak Kalışım Bu Yüzden... 

Ben Seni Böyle Uzaktan Sevdim Sevdam... 
Ben Sana Ulaşabilmeye Hayalini Sevdim , 
Bir gün resmin aydınlattı odamı , 
Bir gün sözlerin , 
Sokaklara sormadım seni , 
çünkü ben seni uzaktan Sevdim seni Sevdam... 

Yazan : OsmanlıTugrası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder