Sayfalar

19 Eylül 2012 Çarşamba

İşte Buda Bizim Sevdamız...


Seni Yanlız Seni Yaşarım ben Issız Gecelerde Özlemin İle sevdan ile Yaşarım...Sen olmadanda yaşarım sevdamı... Seni ben sol yanıma almışım sol yanımı sana adamışım hayatım ile sevdam ile adamışım sen diye... Seni diye şiirler yazmışım Sen diye sözler dökülmüş yüreğimden sana olan sevgimden sana olan özlemimden...

Ben seni uzaktanda olsa yanımda varmışçasına SEVDİM seni... Sevildim de... Her anımız bir oldu seninle sen ve ben BİZ olduk her yerde... BİZ olduk Birlikte yaşadık üzüntümüzü sevincimizi...Destek Olduk Bir Birimize BİZ diye...Ardına Bakmadan Düşünmeden...Çünkü Sen ve Ben BİZ olduk..

Elmanın İki yarısı gibi İki Yürek Birleşti Uzaktan Uzağa Adına Sevda Dediler... Adına Dostluk Dediler... Adına Tutku Dediler... Adı Senle Başlayıp Benle Bir Sevda Masalı Dediler...

Ellerim her an ellerini tutmasada , Gözlerim Her an gözlerine bakmasada Ellerimde Elini Gözlerimde Gözlerini Hissediyorum Çünkü ben SENİ DELİ GİBİ SEVİYORUM....

Dilinizden Sevda Sözcükleri Yüreğinizden Sevdalar Eksik Olmasın..OsmanliTugrasi
                                                                                                                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder