Sayfalar

4 Eylül 2012 Salı

Buda Benim AŞK Hikayem....

Kapatmışken Gönül Kapımı Sevdalara.... Kırılmış Bir Yüreğin Acsını Unutamazken Sözlerin Gözlerin Çıka geldi Dünyama... Bir Anda...Yüreğimde yeninden bir sevda ateşi düşmüştü sen diye... Gözlerimde Gözlerin Hayallerim Sen varsın Artık... Yaşadığım Her anda sen ve senin sevdan var Yüreğinle Birlikte.... aynı Duyguyu Seninde Yaşadığını Hissettim En derinden En yürekten... 

Gülerken Senle Gülüyor Ağlarken Senle ağlıyorum... anlatılmaz bir duygu bu gözlerinde başka bir gözün olması sevdasının gözlerinden ayrılmaması telefonun her çaldığında ilk defa sesini duyacakmış gibi heyecanlanması yüreğin... Üzüntüsünü hissetmenin Sevincini Hissetmenin sevdiğimle Biz Olmanın... 

Uzaktan Sevdim Dokunmadan Sarılmadan ellerini tutmadan Gözlerine Gözlerim değmeden sevdim...Sevdam yanı başımdaymış gibi sevdim... Sen yokken sen varmışçasına seninle yaşadım Bir çay bahçesini sıcak bir çay yudumladım...Sokalarda ikimiz adına gezdim el ele göz göze gezdim.....

Uzaktan sen olmadan sen varmışçasına seni deli gibi sevdim... Hayalin gözlerimde kaldı... Yüreğim Yüreğimde Katıksız Müebbet cezası aldı...BU YÜREK SADECE VE SADECE  SENİN İÇİN ÇARPAR K A D I N I M...

Buda Benim AŞk Hikayem... Yaşanmış Bir AŞK hikayesi Doyasıya Yaşadığım...Doymayacağıım Bir Aşkın Hikayesi... Büyüsünin Bozulmasını İstemediğim Bir AŞK Masalı.... 

SENİ SEVİYORUM....  

OsmanlıTugrası
    Sevgilerimle 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder