Sayfalar

2 Ocak 2012 Pazartesi

Canim Vatanim Benim Vatanim

derdimi kimlere desem 
Basim alip nere gitsem
Birdaha yurduma dönsem
Canim vatan benim vatan

Cileler cektim zamanla
sabretim sevkle imanla
yasadim daim gümanla
Canim vatan benim vatan

Vatanimin dört bucagi
Yanar tüter her ocagi
Canim annemin kucagi
Canim vatan benim vatan

Cakallar üredi cogaldi
Itler cogaldi ve havladi
Terör cigerim dagladi
Canim vatan benim vatan

Eskiyalar cikdilar daga
Zaman zaman iner baga
terör ulasti dört bucaga
Canim vatan benim vatan

Sehir sehir prostestolar
Cogaldi cete soyguncular
karisti yöneten bozguncular
Canim vatan benim vatan

Kürtler bizim insanimiz
Hem akraba hisimimiz
Farki yok bizden birimiz
Canim vatan benim vatan

Eskiyalar cesit cesit
Kimidomuz kimisi deit
Bas kaldirdi hercesit irk
Benim vatan canim vatan

yönetenler kendinden bezgin
Halkin cogu fakir azi zengin
Belli deyil mert namerdin
Benim vatan canim vatan

Aydinlarimiz hercesit safta
Zam olur hergün her hafta
Imamlar secdede mihrapda
Canim vatan benim vatan

Issizlik cogaldi onmilyonu asti
Tekel iscileri yandi tutusdi
Tük is merkezinde atesi yakti
Canim vatan benim vatan

kar edenFabrikalar satildi
Kürt acilimi gündeme katildi
Hakki hukuku rafa kaldirdi
Canim vatan benim vatan

Devletin malini soyan soyana
Yigit muhtac oldu kuru sogana
Devlet babadir simdide ana
Canim vatanim benim vatanim

Kürtcülük moda türkcülük yasak
Annelerin göz yaslari daima islak
Kürtler özgür oldu türklerde tutsak
Canim vatanim benim vatanim

Vatanin hale böyle tam otuz sene
Herzaman aglarsin biraz gül sene
Uyan türkoglu uyumak senin nene
Canim vatanim benim vatanim

Sait sezgin yazar vatan derdini
Namertler cogaldi arar merdini
Sevgiyle kucakla vatan ferdini
Canim vatanim benim vatanim

SAIT SEZGIN BERLIN
10 / 2 / 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder