Sayfalar

14 Ocak 2013 Pazartesi

Bir Sevda Rüzgarı Esti Uzaktan Uzağa


BİR SEVDA RÜZGARI ESTİ UZAKTAN UZAĞA



Bir anda  düştün gönlüme sevdan , düştün gözlerin gözlerime kapatmışkan gönül sevdamın kapılarını yeniden açtım ve sevdim..Öyle Böyle değil yürekten sevdim yüreğimle sevdim menfaatim sadece biraz mutluluktu...

An oldu sözlerime sözlerin uzaktan uzağa yüreklerde buluştu adına AŞK dediler. Adına sevda dediler. Uzaktan uzağa ellerimiz ellerimize tenimiz tenimize değmesede yürekten yüreğe sözler dize gelmişti sevda rüzgarlarında..

Sevda rüzgarları eserdi uzaktan uzağa iki yabancı beden bir beden olmuştu esiyordu sevda yeli uzaktan uzağa dokanıyor uzaktan uzağa kokluyor uzaktan uzağa seviyordu.hiç düşünmeden ilerisini gerisini düşünmeden seviyordu YÜREKLER birbirlerini...

Bir sevda rüzgarı esti... uzaktan uzağa... Sevda Sözcükleriyle...

OsmanlıTugrası
  Sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder