Sayfalar

27 Kasım 2012 Salı

Merhaba Yanlızlığımın Sesi



Merhaba Yanlızlığımın Sesi... 

Yine hüzünlü bir gece yine yanlız hissediyorum kendimi etrafımda o kadar çok seven varki ama ben yanlızım işte.. 

Gezdiğim sokaklarda sanki herkesin içinde kaybolan bir ben , Yanlızlığımı o zaman anlıyorum Milyonların içinde bir ben dolaşıyorum...

Elimden tutanım olmadığı içinmi gözlerimde gözlerin olmadığı içinmi bilmiyorum ama ben kendimi yanlız hissediyorum... 

Yanlızlığı dört duvar arasında hissetmedim ben...Ben Milyonların içinde dolaşırken bir kaldığımı anladığım zaman YANLIZIM ben dedim.... 



   Sevgilerimle
[OsmanlıTugrası] 

2 yorum:

  1. şiir yazmayı ben de çok severim şiirleriniz güzel tebrik edrim..bloguma beklerim sizi

    YanıtlaSil
  2. beğenmenize sevindim güzel sözleriniz için teşekkür ederim

    YanıtlaSil