Sayfalar

16 Ağustos 2012 Perşembe

Adın AŞK Senin...


Bu Satıları Sana Yazıyorum...Senin İçin Senin Sevgine Senin Anlayışına Kendin Gibi Güzel Yüreğine Yazıyorum bu satırları...

Herkes Gülüp eğlenirken ben kenara çekilir kendimi dinliyordum...Benim aradığım bu değil diyordum...Kendi Kendime İçimdeki fırtınaları dinliyordum..İçimdeki kopan bir fırtınanın sözlerimin bir sahibi şiirlerimin bir adı olsun istiyordum.... Yılların ardından sen çıka geldin yüreğime gözlerinle gözlerimi mühürledin sevginle sevgimi yüreğime müebbet cezası verdin....

Aradığım Buydu Yani bir AŞK.....Yani Sen..... Yani Biz..... Yani..... Özlenilmek..... Yani Yürekten Sevilmek......

ve Senden Sonrası....

Seninle geçirdiğim her saniye her dakika o kadar çok değerliki yüreğim için Unuttuğu bir heyecanı Unuttuğu Bir tutkuyu Senin Yüreğinle Senin Gözlerinle Yeniden tatmaya başladı...Yüreğim ve Gözlerim....

AŞK tesadüfleri severmi sever..Bir anda çıkar karşına...Gözler Aşık Olur yüreğine alır sevdalanır Yürekler...Bir olurlar artık ..BİZ olurlar artık.O kadar kişinin içinden gözlerin  seçtiği bir sözünle yüreğine kendine sevdirdiysen Gözlerimi Mühürlediysen gözlerine...Mühürlediysen yüreğini yüreğime...BU bir AŞK tır...Bu Bir Sevdadır...Bu Bir Yüreğin Çarpmasıdır...Bu Bir Sevda Masalının Başlangıdır......

Sen Olmadan Sensizlikte dahi seni düşünüyorsa...Seni Merak Ediyorsa...Seni Özlüyor ve Seni Gerçekten Seviyordur....Benim Seni Seninde Beni Sevdiğin Gibi.... Yürekten....Kalben.....

Şimdi Aşk Şarkıları Başka...
Özlemler Bir Başka...
Özlemler Bir Çift Göze...
Bakmaktan Kendimi 
Alamadığım....
İçinde Kaybolduğumu 
Gözlerine...Yüreğine...


Ayrılıkları Unuttu Kalemim
Hüzünleri Unuttu Sözlerim
Seni İçin Yazılıyor 
Şimdi Özleme dair Sözler
Şimdi AŞK dair sözler 
Geçiyor Yüreğimden 
Adı Senle Başlayıp Senle Biten....


Bitmesin heyecanlar Bitmesin Tutkular...Bitmesin Özlemler...Bitmesin...Bu Sevda Masalı.....
Bir Gözlerine Bakarmı Gözlerim Ellerini Tutarmı Ellerim Ama...Bu Yürek Seninle Sensizken Dahi Seninle... 

OsmanlıTugrası 
  Sevgilerimle




.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder