Sayfalar

19 Mayıs 2012 Cumartesi

Ben Seni Yasaklarda Ben Seni Uzaklarda Sevdim



Ben Seni Yasaklara Ben seni  Uzaklarda Sen Bilmeden Ben Seni Deliler Gibi SEVDİM.....Hiç Bir Menfaatim Olmadan , varsa bile menfaatim senden BİR YUDUM sevgi olmuştur..Kimi zaman rüzgarla gelmiştim kimi zaman yağmurla  kapına kimi zamanda yanına gelip sen bilmeden seni KORUMUŞ , Sen bilmeden sana sarılmış ,Sen Bilmeden Gözlerinin içine bakarak seni sevdim.....Sen benim farkınma bile varmadın ama dünya farkındaydı...

Kimi Zaman ben kendimi unuttum sana bakmaktan , seni düşünmekten kendimi düşünemedim , rüzgarlar benim sana olan sevdamın ulaşım aracı oldu , yağmurlarmı kimi zaman göz yaşı kimi zaman sana yakınlaşışım oldu...


Ben Seni Yasaklarda Ben Seni Uzaklarda Sevdim...Dağ Çiçeğim..... 




OsmanlıTugrası
   Sevgilerimle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder